Fékbetét hátsó Aprilia AF1, Minarelli AM váltós motorhoz 35,5x51,5x6
search
  • Fékbetét hátsó Aprilia AF1, Minarelli AM váltós motorhoz 35,5x51,5x6
  • Fékbetét hátsó Aprilia AF1, Minarelli AM váltós motorhoz 35,5x51,5x6
  • Fékbetét hátsó Aprilia AF1, Minarelli AM váltós motorhoz 35,5x51,5x6

Fékbetét hátsó Aprilia AF1, Minarelli AM váltós motorhoz 35,5x51,5x6

2 160 Ft
Bruttó! Szállítás 3-4 napon belül

Fékbetét hátsó Aprilia AF1 - Beta – Cagiva – Derbi – Fantic – Garelli – Gilera – Keeway - KTM – Laverda, Minarelli AM3 - AM5 - AM6 váltós motorhoz 35,5x51,5x6 / 35,5*51,5*6 mm

Mennyiség
Raktáron!

  Vásárlási feltételek

Vásárlási feltételek és biztonság

  Szállítás

Szállítás és személyes vásárlás

  Fizetés

Fizetési módok

Fékbetét hátsó váltós motorhoz

Méret: 35,5x51,5x6 mm / 35,5*51,5*6 mm

Származási hely: RMS

Felhasználható:

  • APRILIA
  • RS 50 93-99
  • RS 50 LC 2T AM5 93-94 AM6 94-05
  • RS 50 PG 97-TŐL
  • EXTREMA – REPLICA 93-TÓL
  • AF1 50 86-91
  • FUTURA 50 LC 2T MINARELLI RV4-3 86-92
  • FUTURA PRO SPORT LC 2T AM3 92-93
  • ET 50 EUROPA LC 2T RV4-3, 86-92
  • ET 50 – AE – FIRE 87-TŐL
  • MX 50 04
  • MX 50 LC 2T AM6 02-04
  • RX 50 LC 2T AM3 92-95, AM5 95-99, AM6 99-05 RV4-3 89-91
  • RX 50 90-91
  • RX 50 RACING 1990-től
  • RX 50 C - CDJ 1990-től
  • SX 50 2006-tól
  • PEGASO 50 92-94
  • TUAREG
  • TUAREG 50 1987-től
  • 50 LC 2T RV4-3, 85-94
  • RALLY 50 90-TŐL
  • TUONO 50 03
  • TOUNO 50 LC 2T AM6 99-05
  • CLIMBER 280, 1989-től
  • BETA
  • ALP 350 4.0 4T AC 2003-tól
  • CAGIVA
  • BLUES 50 89-TŐL
  • COCIS 50 – 80 88
  • COCIS - K3 - PRIMA - SUPER CITY - W 4 50
  • W4 50 1970-től

  • CAGIVA 125
  • ALLETTA ELECTRA - ORO 125 ccm 1984-től
  • ALLETTA ORO 125 - S2 1986-tól
  • BLUES - C 10 - CRUISER 125 1987-től
  • CRUISER 125 ccm 87-TŐL
  • DAKAR 125
  • ELEFANT 125-200
  • ELEFANTRE 125 87-től
  • TAMANACO 125 ccm 1988-tól
  • CAGIVA W 8 125 ccm 1991-től
    • DERBI
    • GPR
    • NUDE 50 LC 2T DERBI EBE BLOKKOS 03-06 – PIAGGIO D50B0 BLOKKOS 06-10
    • GPR R 50 LC 2T EBE BLOKKOS 91-04 – PIAGGIO D50B0 BLOKKOS 05-10-TŐL
    • GPR 50 R Replica LC 2000-től
    • SPORT 96-TÓL
    • FANTIC
    • CABALLERO 50 SM LC 2T AM6 06-TÓL
    • CABALLERO 50, 160-166 REG - COMP - RS - RC 1989-től
    • KOALA – KALOA 50 1987-től
    • GARELLI
    • GTA 125 ES
    • GILERA
    • NRG 250 85-TŐL
    • GILERA 250 NGR 1985-1987
    • KEEWAY
    • XRAY SUPERMOTO 50 07-09
    • KTM 60 SX 1999-től
    • KTM 65 SX 1999-től
    • KTM 65 SX - 65 LS LC 2002-től
    • LAVERDA CUSTOM - STRADA - NAVARRO - GSR 125 1984-től
    • LB 125 UNO

Fékbetét cserénél, legyünk figyelmesek az alkatrészek állapotára, hiba esetén cseréljük ki az alkatrészt! Tisztítsuk meg a féktárcsát féktisztítóval és ellenőrizzük a fékfolyadékot! Az elöregedett folyadékot cseréljük le, figyeljünk a féktartályon jelzett szintre és légtelenítsük a rendszert!

Tárcsaféknél könnyen megállapíthatjuk betétünk kopásának mértékét, csak be kell pillantanunk a munkahenger és tárcsa közé! Soha ne várjuk meg, hogy teljesen elkopjon, mert a féktárcsa károsodik és jelentősen megnöveli a költségeket! A fékbetétet formája szerint beazonosíthatjuk, utána méreteit méréssel ellenőrizzük, minden oldal legszélesebb pontját mérjük!

WK1-000-000-833
chat Hozzászólások (0)
Egyelőre nincs vásárlói vélemény.